Am gasit un anunt intr-un ziar local ca se cauta asistent manager/secretara. Pentru respectivul post exista si o bibliografie! DA, da! Trebuie sa demonstrezi ca, pe langa legile dupa care a luat fiinta institutia angajatoare, trebuie sa demonstrez ca am citit cateva capitole dintr-o carte-manual de secretariat. Am reusit sa gasesc un referat online despre si cu respectivele capitole si…asa am aflat cu stupoare ca e nevoie de 4 ani de facultate ca sa ajungi secretara, sa stii sa arhivezi documentele, sa stii ce e aia eticheta, elemente de protocol si….cartea se intinde pe 100 si ceva de pagini.
Cine oare face facultate de secretara? Bine, si eu, cu facultatea mea, tot aia ajung, dar cica e doar o alternativa la o slujba mai de Doamne ajuta!
Sincer, voi ce parere aveti de asa ceva? Eu stiam de cursuri de secretara, dar sa faci 4 ani si sa mai dai si zeci de milioane si sa faci si o lucrare de diploma, mi se pare o aberatie! Functia nu o desconsider, ca nu e de neglijat si e chiar bine remunerata si iti deschide unele portite. Pe mine….specializarea in cadrul unui sisitem universitar ma intriga!
Sper ca nu se simte nimeni jignit!